Romanse – drugi deo


U preslušavanju ploča izdatih pre 30 godina u Jugoslaviji nadjoh dve koje su neobično prijatno zazvučale na Consonance gramofonu i Audio Note pojačalu. O jednoj sam već pisao, a evo i druge … „Teško mi je zaboravit tebe“ sa glasom Dušana Dančua.

Dizajn ploča je onakav kakvog očekujemo – jednostavan sa licem pevača i naslovom ploče.

Dušan Dančuo - Romanse

Pesme su: A. 1. Teško mi je zaboravit tebe, 2. Dve krvave ruže, 3. Nekada sam volio plavo cvijeće, 4. Dat ću sve, 5. Zlatan prsten, 6. Hladan vjetar poljem piri, 7. Do vidjenja, djevojko, B. 1. Uspomena, 2. Od kada si tudja žena, 3. Čubčik, 4. Noćas nisu sjale, 5. Moja mala nema mane, 6. Tužna je nedelja, 7. Ciganski tabor.

Topla preporuka za trenutke opuštanja.

p.s. Ko dodje na Sajam 6.novembra moći će da čuje glas Dušana Dančua, ali i Olivere Marković (o njoj smo pisali ranije) u sobi od 40m2 na kvalitetnoj opremi za reprodukciju.

Оставите одговор

