Reference


Opera Consonance je firma koja proizvodi kvalitetne uredjaje za reprodukciju zvuka već blizu 20 godina!

Evo jednog neutralnog testa na diskusionom forumu lista HiFiles. Diskusija se protegla na 18 stranica … a tekst o CD plejeru pod imenom Reference 2.2 MkII je posle 12. stranice.

…………………………………………………………………………………………………………………………………

Sticajem čudnih i potpuno neobjašnjivih okolnosti (slučaj za Moldera i Skaly) kod mene se našao pominjani Reference CD2.2MKII Balanced/RCA Tube CD Player With Volume Control 24 bita 192KHz , bez dig. ulaza .

Uređaj je stigao u stvari na probu kod kolege Jazavca ali kako on trenutno ne može da ga koristi obreo se kod mene da ga malo testiram …

Na prvi pogled odozgo izgleda moćno jer je presvučen nekom finom drvenarijom koja deluje skupoceno . Kutija je teška i masivna a daljinac iz komada aluminijuma takođe deluje masivno i solidno . Jedino stvar malo kvare kružni dugmići koji su kao hromirani i koriste se poput menjača u kolima …osećaj je malo čudan ali sve ukupno to radi posao i verovatno se samo treba navići …Model MKIII koji tek treba da stigne u Serbiju na jesen ima i digitalni ulaz koji može da posluži za spajanje npr kompa što nije loše …meni se posebno dopalo postojanje daljinske kontrole glasnoće , jer moj Korato to nema , na moju veeeeliku žalost .

Pustio sam ga da se ugreje par sati i preslušao par test diskova koje sam proteklih meseci slušao u raznim kombinacijama .

Zvuk je na prvu loptu drugačiji i lepši od gomile plejera koje sam do sada čuo … tečan , melodičan , visoki kao najkritičniji deo spektra za moj sistem su mekani i nežni …Srednji su neverovatno čisti i takođe nežni ali ne lažno …pomislio sam na trenutak pa ovo svira skoro kao moj omiljeni igrač Lyngdorf ! Medjutim moja soba kao najslabija karika u sistemu pokazala je i jednu slabost koja ne mora nužno biti slabost u drugim okruženjima …naime bas je malo manje izražen i ne tako dobro formulisan u odnosu na moj postojeći Creek Evo…Siguran sam da bi se u manjoj sobi to i manje primetilo ali moj “ hipodrom “ ne oprašta bilo kakvo posustajanje na planu najnižih frekfencija …

Slušao sam plejer celo veče sa uživanjem …zapravo u njegovom zvuku nema ničega što bi smetalo osim što po mom ukusu i ukusu moje sobe ima veoma malo nečeg čega bi trebalo dodati …po meni to je već velika stvar jer bi manja soba sigurno ovaj uslovno rečeno nedostatak ladno progutala neopaženo …Klasika posebno zvuči primetno bolje , jazz takođe odskače mada ima deonica gde bas manjka i gde se oseti ono što sam već opisao . Rock zvuči malkice mekše nego što bi to trebalo ali tako kako zvuči meni se i više sviđa jer se može slušati duže nego obično :cry: …Ljudski glas je fenomenalan , realniji još nisam čuo u mojoj sobi .

Mislim da je spravica vredna pažnje i da zaslužuje probu svih koji su namerili da nešto promene ozbiljno na bolje .

Nisam takav da nešto od utisaka preskočim …Ali ne bih voleo da se ovo što sam naveo shvati kao neka mana . U pitanju je ogromna zapremina vazduha (otvoreno stpenište na koje se nadovezuje hodnik na spratu ) koja se u mom slučaju ponaša kao apsorber najnižih frekfencija …zvučne kutije koje imam Momentum3i u manjim normalnim sobama kidaju zidove a kod mene rade zadovoljavajuće ali daleko od toga da kidaju i ruše , tako da moje okruženje nije idealno za objektivno testiranje . Svi koji razmišljaju o plejeru treba da imaju ovo na umu !

Pozdrav ekipi !

…………………………………………………………………………………………………………………………….

Reference serija se proizvodi od 2002. godine i više podataka o samom uredjaju na vebsajtu firme Opera Consonance. Evo jedan snimak za upoznavanje … uslovi za fotografiju su očigledno kućni.

CD plejer Opera Consonance Reference 2.2 MkII

Iz cele serije prikaza uredjaja izvukli smo jedan – Six Moons ili prenesite adresu http://www.sixmoons.com/audioreviews/opera2/reference22.html

U stanju u kome se nalazi možete da ga kupite – posetite sajt KupujemProdajem.

Оставите одговор

